Promowanie firmy, która zajmuje się projektowaniem i wyposażeniem wnętrz to bardzo wiele opcji. Możesz pozycjonować stronę dzięki działaniom SEO lub kampaniom Google Ads, prowadzić wizytówkę Google Moja Firma, działać w Social Mediach czy tworzyć E-mail Marketing. Ważne, aby dopasować je bezpośrednio do możliwości danej marki i jej potencjalnych klientów. Sprawdź wskazówki dotyczące promowania marki, dzięki którym zyskasz wielu nowych klientów, zwiększysz zysk i poprawisz widoczność w sieci.
Przeczytaj również: Dlaczego warto zbudować sklep internetowy dla firmy odzieżowo-obuwniczej?
Jak rozpocząć promowanie marki wnętrzarskiej w sieci?
Zanim zastosujesz konkretne, wybrane formy promocji, jest kilka rzeczy, nad którymi warto się zastanowić.
Przeczytaj również: Jak docierać z usługami budowlano-remontowymi do klientów w sieci?
Opracuj wizję swojego idealnego klienta. Przemyśl, czy chcesz projektować całe domy, pokoje dziecięce, salony, a może tylko tarasy. To wskaże drogę do Twojego potencjalnego odbiorcy.
Przeczytaj również: Jak zbudować widoczność firmy medialnej w sieci?
Zastanów się, gdzie w sieci przebywa osoba, potencjalny klient, którego stworzyłeś. Co robi w Internecie, na jakie strony wchodzi, czy posiada Social Media, co chce osiągnąć.
Stwórz komunikat spersonalizowany – kierowany do Twojego idealnego klienta. Ułatwi to dotarcie do niego.
Zacznij promocję firmy w Internecie!
Jak promować usługi wyposażenia i projektowania wnętrz?
Wizytówka Google Moja Firma to rodzaj promocji firmy w Internecie, która daje takie możliwości, jak:
-
dostarczenie klientowi informacji o firmie (godziny otwarcia, adres, numer telefonu, opinie itp.),
-
zwiększona widoczność marki w sieci,
-
lokalna popularność,
-
promowanie marki w Internecie.
Social Media to takie portale jak Instagram, Tik Tok, Facebook. Ze względu na dużą popularność, dają one możliwość:
-
dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów,
-
poznanie potrzeb klientów,
-
budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki,
-
promocja firmy w sieci.
W Social Mediach możesz publikować treści bezpłatnie, ale również skorzystać z płatnej promocji, dzięki której dotrzeć ze swoją marką do konkretnych odbiorców, potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami projektanckimi.
Strona internetowa – jak ją pozycjonować?
Promowanie usług warto rozpocząć od strony internetowej, która będzie dobrze wypozycjonowana w wynikach wyszukiwania. Można to uzyskać zarówno dzięki bezpłatnym działaniom SEO, jak i płatnym Google Ads.
Działania SEO to między innymi:
-
dobór popularnych słów kluczowych, które są często używane przez użytkowników, którzy chcą odnaleźć usługi związane z wyposażeniem i projektowaniem wnętrz,
-
tworzenie wartościowych i wyczerpujących treści (do strony możesz dodać również blog tematyczny, w którym będziesz dawać rady dotyczące wyposażenia wnętrz, dbania o dom itp.)
-
optymalizacja techniczna witryny (linkowanie wewnętrzne między podstronami, proste adresy URL, certyfikat SSL, szybkie ładowanie strony, poprawne meta dane, mapa strony, możliwość otwarcia strony w poprawnej wersji zarówno na smartfonach, jak i komputerach),
-
link building zewnętrzny do wartościowych treści takich jak artykuł sponsorowane, fora czy portale internetowe związane z wyposażeniem i projektowaniem wnętrz.
Skuteczna promocja w Internecie dla firmy zajmującej się wyposażeniem i projektowaniem wnętrz powinna być oparta o co najmniej kilka różnych działań. Wybierz te najlepsze, a z pewnością zwiększysz zysk i zyskasz wielu nowych klientów.