Strona główna
Promocja firmy oferującej projektowanie i wyposażenie wnętrz w Internecie – wskazówki

04.05.2023

Promocja firmy oferującej projektowanie i wyposażenie wnętrz w Internecie – wskazówki

Promocja firmy oferującej projektowanie i wyposażenie wnętrz w Internecie – wskazówki

Promowanie firmy, która zajmuje się projektowaniem i wyposażeniem wnętrz to bardzo wiele opcji. Możesz pozycjonować stronę dzięki działaniom SEO lub kampaniom Google Ads, prowadzić wizytówkę Google Moja Firma, działać w Social Mediach czy tworzyć E-mail Marketing. Ważne, aby dopasować je bezpośrednio do możliwości danej marki i jej potencjalnych klientów. Sprawdź wskazówki dotyczące promowania marki, dzięki którym zyskasz wielu nowych klientów, zwiększysz zysk i poprawisz widoczność w sieci.

Przeczytaj również: Dlaczego warto zbudować sklep internetowy dla firmy odzieżowo-obuwniczej?

Jak rozpocząć promowanie marki wnętrzarskiej w sieci?

Zanim zastosujesz konkretne, wybrane formy promocji, jest kilka rzeczy, nad którymi warto się zastanowić.

Przeczytaj również: Jak docierać z usługami budowlano-remontowymi do klientów w sieci?

Opracuj wizję swojego idealnego klienta. Przemyśl, czy chcesz projektować całe domy, pokoje dziecięce, salony, a może tylko tarasy. To wskaże drogę do Twojego potencjalnego odbiorcy.

Przeczytaj również: Jak zbudować widoczność firmy medialnej w sieci?

Zastanów się, gdzie w sieci przebywa osoba, potencjalny klient, którego stworzyłeś. Co robi w Internecie, na jakie strony wchodzi, czy posiada Social Media, co chce osiągnąć.

Stwórz komunikat spersonalizowany – kierowany do Twojego idealnego klienta. Ułatwi to dotarcie do niego.

Zacznij promocję firmy w Internecie!

Jak promować usługi wyposażenia i projektowania wnętrz?

Wizytówka Google Moja Firma to rodzaj promocji firmy w Internecie, która daje takie możliwości, jak:

  • dostarczenie klientowi informacji o firmie (godziny otwarcia, adres, numer telefonu, opinie itp.),

  • zwiększona widoczność marki w sieci,

  • lokalna popularność,

  • promowanie marki w Internecie.

Social Media to takie portale jak Instagram, Tik Tok, Facebook. Ze względu na dużą popularność, dają one możliwość:

  • dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów,

  • poznanie potrzeb klientów,

  • budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki,

  • promocja firmy w sieci.

W Social Mediach możesz publikować treści bezpłatnie, ale również skorzystać z płatnej promocji, dzięki której dotrzeć ze swoją marką do konkretnych odbiorców, potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami projektanckimi.

Strona internetowa – jak ją pozycjonować?

Promowanie usług warto rozpocząć od strony internetowej, która będzie dobrze wypozycjonowana w wynikach wyszukiwania. Można to uzyskać zarówno dzięki bezpłatnym działaniom SEO, jak i płatnym Google Ads.

Działania SEO to między innymi:

  • dobór popularnych słów kluczowych, które są często używane przez użytkowników, którzy chcą odnaleźć usługi związane z wyposażeniem i projektowaniem wnętrz,

  • tworzenie wartościowych i wyczerpujących treści (do strony możesz dodać również blog tematyczny, w którym będziesz dawać rady dotyczące wyposażenia wnętrz, dbania o dom itp.)

  • optymalizacja techniczna witryny (linkowanie wewnętrzne między podstronami, proste adresy URL, certyfikat SSL, szybkie ładowanie strony, poprawne meta dane, mapa strony, możliwość otwarcia strony w poprawnej wersji zarówno na smartfonach, jak i komputerach),

  • link building zewnętrzny do wartościowych treści takich jak artykuł sponsorowane, fora czy portale internetowe związane z wyposażeniem i projektowaniem wnętrz.

Skuteczna promocja w Internecie dla firmy zajmującej się wyposażeniem i projektowaniem wnętrz powinna być oparta o co najmniej kilka różnych działań. Wybierz te najlepsze, a z pewnością zwiększysz zysk i zyskasz wielu nowych klientów.